گھر > خبریں > مواد

مصنوعات کے زمرے

رپ نابوکو: کیا جنوبی راہداری گیس روٹ کے فیصلے کا مطلب ہے امریکہ کے لئے
Mar 15, 2016

از لوسی واللوورک

نابوکو مردہ ہے ۔ زندہ باد پر ٹیپ کریں ۔ نابوکو پائپ لائن، گیس ٹرانسپورٹ انفراسٹرکچر، کا ایک انتہائی سیاسی ٹکڑا لے گیس-ہنگری یورپی گاہکوں کے لئے پڑوسی سپلائرز اور آذر بائیجان کے گیس کے ذخائر سے قدرتی گیس کے لئے ڈیزائن کیا گیا تھا ۔ جو لیجانے کے ایجنڈے میں کم از کم تھا ۔

سیاسی ایجنڈا یہ تھا کہ روسی علاقے، مشرقی یورپ کے ممالک پر روسی غلبے کو کمزور کرنے کو سٹریٹجک ترجیح سے بچنے کے لئے گیس کی تحریک کی روٹ بندی کریں ۔ پس یہ سب دیا امریکی سرزمین سے دور ہو رہا ہے — اور امریکہ توانائی میں خود کفالت کی راہ پر — کیوں کرتے ہیں ہم اب بھی ہے بہت زیادہ سقواببلاس میں جنوبی راہداری راستہ کی تفصیلات پر؟

نابوکو پروجیکٹ، جس میں جونیند کی #39 ۔ کھو s آخری سرمایہ کاری کے فیصلے کو ٹرانس اڈریاٹاک پائپ لائن (نل)، اصل میں قدرتی گیس کے مرکز کے لیے بلغاریہ، رومانیہ اور ہنگری کے ذریعے ترکی سے 3,893 کلو میٹر بومگارٹنر آسٹریا میں پر پھیلانا ہوگا ایک پائپ لائن تھی ۔ یہ گیس کی طرف سے بڑے پیمانے پر شاہ دانیز منصوبے کے سمندر میں آذربائیجان کے دوسرے مرحلے سے کھلایا جا کرنا تھا، اور تقریباً 10 بلین ڈالر لاگت آنا تھی ۔ یہاں تک کہ جب اس منصوبے میں قیمت اور اندقووٹ کی گنجائش تبدلی تھا ۔ نابوکو ویستندقوٹ ۔ تجویز، ایک مختصر راستے پر لے اور موجودہ کی زیادہ سے زیادہ استعمال بنانے کے پائپ، یہ ٹوٹکا نل کے خلاف توازن کے لئے کافی نہیں تھا ۔

نل جس کی بجائے کیسپیئن گیس یونان کے ذریعے جنوبی اٹلی، یورپی یوناونانڈ #39 کی پتیوں میں پہنچائے گی کے ساتھ پیش رفت کا حتمی فیصلہ؛ s دارلانگ نابوکو مردوں میں پانی میں ۔ فیصلہ بعض ایک فتح لاجسٹکس کی سیاست پر بین الاقوامی گیس پائپ لائن منصوبہ بندی کے پیچھے-اور-باہر کی دنیا میں واضح کیا گیا ہے ۔ لیتاند #39 ۔ لیکن s نہیں لکھنا بند سیاست ابھی تک ہے ۔ سب کے بعد، امریکہ اور یورپی یونین ایران، تجارتی امکانات سے قطع نظر ہمسایہ ملک کے ذریعے آذر بائیجان گیس جنوب کو بھیجے گئے ایک تجویز کی حمایت کرنے کا امکان نہیں ہو گا ۔

شروع ہی سے، جنوبی راہداری راستہ کا مقصد ابھی تک اس گیس درآمدات تقریباً 40 فیصد روس پر انحصار کرتا جو 2007 ء میں یورپ میں روسی سیاسی لیوریج کو روکنا تھا ۔ امریکہ کو مزید مشرق بھی زیادہ خطرے سے دوچار ہیں ۔ استونیا، لٹویا اور لتھوانیا اپنی گیس کی کے لئے 100 فیصد روس پر انحصار کرتے ہیں ۔

اس کے ہمسایہ ممالک کے خلاف ایک سیاسی ہتھیار زیادہ فوری طور پر سپلائی دوسرے پروڈیوسرز کی جانب کو متنوع بنانے کی کوششوں میں ولولہ ہے جیسا کہ اس گیس کو استعمال کرنے کے لئے کریملن کی معاندانہ اقدامات کا ایک سلسلہ فراہمی. اِن میں سب سے نمایاں 2009 اٹھائی اورتجھے ملامت کیا یوکرائن ایک قیمت پر (جو کہ اس گیس کے 66 فیصد روس سے بناتا ہے) کے ساتھ اضافہ جو ماڈوانٹر میں نہ صرف میں بلکہ پورے براعظم کے دیگر علاقوں پر یوکرائن ایک ٹرانزٹ ملک کے طور پر انحصار کرتی ہیں روشنی آؤٹ ڈالنے کی دھمکی دی تھی ۔ گرمنیانڈ #39؛ Fukushima اور وسیع تر مخالفت یورپ اضافہ گیس کی فراہمی مستقبل کے بارے میں مزید سوالات میں چھلکا کے استحصال کے بعد میں جوہری توانائی کو مرحلہ وار s فیصلہ ۔


تو کیا یہ سب امریکہ کے ساتھ کیا کرنا ہے؟ ایک دسمبر 2012 اسٹاف رپورٹ امریکی سینیٹ کی کمیٹی برائے خارجہ تعلقات، سابق سینیٹر رچرڈ لُوگر سے موسوم کر (R -مشوک) کی قیادت پر خاص طور پر کیوں امریکہ کیا دور بحیرہ کیسپیئن بیسن میں ہو رہا ہے دیکھ بھال کرنی چاہیے کے مسئلے پر روشنی ڈالتی ہے ۔

رپورٹ میں اس اندقووٹ؛ وورلڈانڈ #39؛ گیس منڈیوں دعوت ایک ریاسسیسمانٹ کے جنوبی کوررادوراند #39؛ s تزویراتی فائدہ اور کمرشل viability.andquot ارتقا پذیر s پہچانتا ۔ اس بھرمار لیقیفید قدرتی جو یورپی مارکیٹوں پر امریکی زمین کے لیے قسمت میں امریکہ میں ایک بوم عالمی گیس کی فراہمی کی حرکیات منتقل کر دیا گیا اس سے پہلے پہنچے تھے گیس کے کرنے کا ہے ۔

یہ ہمیں حقیقت ہے کہ یہ نابوکو منصوبہ ایک بہت مختلف جغرافیائی سیاسیات کے دور میں پیدا ہوا تھا یاد کر لیتا ہے ۔ ابتدائی پروٹوکول 2002 میں دستخط کیے تھے (وردیانڈ #39 ۔ کے دورے کے بعد s اندقووٹ ۔ نابکوندقوٹ ۔ ویانا ریاست Opera، اسی لیے میں سٹیل کے ٹکڑے کے لئے امپروببل فلامبویانٹ نام) ۔ اس وقت امریکہ کے ملکی قدرتی گیس کی پیداوار 1970 ء کی دہائی کے بعد سے تھوڑا تبدیل 536 بلین کیوبک میٹر (بکم) کھڑی ہے ۔ 2012 کی طرف سے اس کے اعداد و شمار 681 بکم میں کیا توانائی خود کفالت حاصل کرنے کی طرف ایک تیز عمرکا رجحان کے آغاز کے طور پر پیش گوئی کی ہے، کے لیے پہلے ہی نکل چکا تھا ۔

تاہم اس رپورٹ کا اختتام ہے اس آنکھ کو گیند پر رکھنا اور اس کی خارجہ پالیسی کا ایک مرکزی جزو کے طور پر توانائی کی سلامتی کو برقرار رکھنے کے لئے اوبامہ انتظامیہ کی طرف سے پر زور دیا. بلاشبہ کے طور پر، امریکی تیل کی اوسط شیوران اور اونموبال، جن کے مفادات کے تحفظ کی ضرورت ہے، جیسے بھاری یوریشین خطے میں سرمایہ کاری کی ہے ۔ لیکن زیادہ اہم بات یہ ہے کہ دونوں مشرقی یورپ میں نیٹو اتحادیوں اور وسطی ایشیا میں اسٹریٹجک سیکورٹی اتحاد جس کا ایک اہم جزو جنوبی کوریڈور ہو جائے گا ایک زیادہ عايد یوریشین پالیسی کی طرف سے، میں اتنا اضافہ ہوا جا سکتا ہے ۔

اندقووٹ؛ طور پر توانائی کے لئے رپورٹ کا حوالہ دیتا ہے کے بہت سے نیٹو اتحادیوں اور شراکت داروں میں یورپ اور یوریشیا region.andquot ۔ یہ بھی نوٹ (اب-ناکام) نابوکو مغربی منصوبے کا واضح حکمت عملی فائدہ کی امریکی پالیسی مفادات براہ راست روسی فراہمی پر سب سے زیادہ انحصار وسطی اور جنوب مشرقی یورپ میں ان ممالک کو توانائی کی فراہمی، نمائندگی کرتے ہیں گے کہ ۔

پاننانگ، یہ ایک نئی اندقووٹ کی بات کرنا فیشن بن گیا ہے ۔ عظیم گامیندقوٹ ۔ وسطی ایشیا میں توانائی وسائل پر ۔ بات چیت ہو گیا جگہ لے (اور سٹاللانگ) کچھ عرصہ جنوبی کوریڈور میں فیڈ کے لئے بحیرہ کیسپیئن کے سیاباد بھر میں قازق اور ترکمن کاربن لے جانے کے لئے مزید پائپ لائن کی تعمیر کے لئے ۔

لیکن چین، بھی اس کی اپنی ترقی کی پاسداری کرنے کے لیے ضروری توانائی کے وسائل کو محفوظ بنانے کے لئے مغرب دیکھ رہا ہے اور کسی بھی عدالت سپلائر ممالک کے ٹرانسپورٹ منصوبوں میں تاخیر بذات خود کا استحصال کرے گا ۔ امریکہ افغانستان سے اپنے فوجیوں کی واپسی کی مسلسل کے طور پر، اس کے علاوہ، وسطی ایشیائی ریاستوں کے ساتھ اپنے تعلقات سے ایک وسیع پیمانے پر فوجی ایک اقتصادی اور سیاسی تحفظات پر تعمیر ایک کایا پلٹ دیں گے ۔ اس پس منظر کے خلاف امریکی اور وسطی ایشیا کے تعلقات نہ نظرانداز ہو سکتے ہیں اور اس خطے میں امریکی حکمت عملی ہے گیا کو باقاعدہ کر دیا گوورنمانتنڈ میں #39؛ s اندقووٹ ۔ ریشمی روادندقووٹ ۔ اقتصادی پروگرام ہے ۔

لُوگر سے موسوم یوریشیا پر ایک نئی توجہ امریکی غیر ملکی اور توانائی پالیسی میں پر زور دیا کہ صرف یہی ایک نہیں، وہی دیگر مفسرین کے ساتھ سیاسی ایک اسی طرح کوشش کرے گا کہ کلنٹن انتظامیہ میں باکو ٹبیلیسی کیہان (زیادہ) تیل پائپ لائن کی تعمیر کے ذریعے ڈرائیو کے فوری بعد سرد جنگ دور کرنے کی ضرورت ہے ۔ لیکن یہ کھڑا ہو جاتا ہے کے طور پر، امریکہ اس طرح اس وقت نہیں مل رہا ہے کہ نابوکو کی وفات پتہ چلتا ہے ۔

میرا تعلق برطانیہ سے لسی واللوورک برطانیہ کی ڈرہم یونیورسٹی کے گریجویٹ ہیں اور جہاں وہ دنیا بھر میں مونووٹز صنعتوں کے لئے ہدایت کا ایک عالمی سلسلہ کارڈینیٹس برلن کی بنیاد پر اوپانوال، میں اس وقت ایک ریسرچ ایسوسی ایٹ کے طور پر کام کرتا ہے ۔ بین الاقوامی سطح پر وہ توانائی کی صنعتوں کی جنوبی امریکہ اور جنوبی قفقاز میں مہارت رکھتا ہے ۔