گھر > خبریں > مواد

مصنوعات کے زمرے

رپورٹ: روبوٹ ویلڈنگ کی سخت 2020 تک بڑھنے کی
Mar 12, 2016

ایک نو جاری ہونے والی رپورٹ حاصل ہونے والی آمدنی کے طور پر ابھرتی ہوئی قوموں کو اس کے ممکنہ فوائد سے آگہی حاصل کی طرف سے تقریباً 40 فیصد بڑھانے کے لئے روبوٹ ویلڈنگ مارکیٹ کے لئے توقع رکھتا ہے ۔

فراسٹ اینڈ سلیون سے تجزیہ کے مطابق، روبوٹ ویلڈنگ مارکیٹ 2014 میں حاصل ہونے والی آمدنی 2.44 ارب ڈالر کی کمائی ۔ کہ کل 3.38 بلین ڈالر کے بڑے حصے میں ویلڈنگ کی ٹیکنالوجی پیش قدمی اور اپنے طویل المیعاد فائدے کی بڑھتی ہوئی عالمی آگاہی کی وجہ سے میں 2020 پر چڑھنے کی توقع ہے ۔

فراسٹ اینڈ سلیون ایشیا بحرالکاہل خطے میں روبوٹ ویلڈنگ کی سب سے بڑی ترقی کو دیکھنے کے لئے توقع رکھتا ہے مگر تجزیہ کاروں کا بھی روس، افریقہ، لاطینی امریکہ اور مشرق وسطیٰ میں بڑھتی ہوئی سرگرمیوں کی توقع ہے ۔

فراسٹ اینڈ سلیون تجزیہ کار گرو مہیش نے کہا کہ "تربیت اور میلوں اور ورکشاپوں کے ذریعے مظاہروں کا انعقاد کر کے دنیا بھر میں روبوٹ ویلڈنگ کی بڑے پیمانے پر یوپتکی کے لئے رولنگ گیند سیٹ کرے گا" ۔

رپورٹ نے کہا کہ روبوٹس کے لیے قوس کا استعمال کرتے ہوئے اور ویلڈنگ کی مزاحمت پر جو ابدہی اور ریپیتبالاٹی مینوفیکچررز، اچھی طرح سے نمایاں بہتری میں توانائی کی کارکردگی میں شمالی امریکہ اور یورپ میں مانگ میں اضافہ میں مدد ملی ہے ۔

تجزیہ کاروں کا مطالبہ موٹر کاروں میں اضافہ اور نقل و حمل کی صنعت کے لئے توقع — فی الحال ہونے چاہئیں جہاں سب سے بڑا حصہ مارکیٹ کا — الیکٹرانکس کے دوران بھاری مشینری اور تعمیراتی شعبوں بھی ترقی کا تجربہ کرنا چاہئے ۔

اس کے علاوہ، رپورٹ آٹومیشن مینوفیکچرنگ کے لئے مجموعی طور پر دائرہ کو وسیع کرنے کے لیے مرکب اور کاربن فائبر مواد میں توقع ہے ۔