گھر > خبریں > مواد

مصنوعات کے زمرے

متضاد ویلڈنگ کی پائپ لائن اور ریفائنری پائپنگ پر استعمال کیا جاتا تراکیب
Mar 12, 2016

ایک پر ایک بہت بڑی تیل اور گیس کی تنصیب ایک ریفائنری کئی ایکڑ زمین بھر میں پھیل گئی اور کروڑوں کا سامان اور انفراسٹرکچر میں سرمایہ کاری پر ڈالرز کی نمائندگی کرنے والے کی طرح لگ رہا ہے، ایک خام خام تیل کے ریفانانگ عمل کے لئے ریفائنری میں ولولہ نہیں دیکھتے ۔ یہ ہے کیونکہ خام تیل میں ایک زیر زمین پائپ لائن کے ذریعے لے جايا گیا ہے ۔ جو پمپ تیل کی پائپ لائن میں پمپ اسٹیشن بھی دور ریفائنری سے واقع ہے.

لیکن زیر زمین پائپ لائن اور ابوویگروونڈ ریفائنری موجود ایک مقصد کے لیے ہیں ۔ جو بہتر تیل اور دیگر مصنوعات نے عوام کو فراہم کرنا ہے ۔ خام تیل لے جانے والی کے لیے پائپ لائن ہے اور ریفائنری کو اس کی خام تیل صاف کرنے کے لئے ہے ۔

یہ جانتے ہیں کہ ویلڈنگ کی تراکیب ان اعزازی ڈھانچے کے لئے مکمل طور پر ایک دوسرے کے عین متضاد دلچسپ ہے ۔ ڈاؤنہل ویلڈنگ مشکل ویلڈنگ ریفائنری پائپنگ سسٹم ویلڈنگ کے لئے استعمال کیا جاتا ہے جبکہ پائپ لائن ویلڈنگ کے لئے استعمال کیا جاتا ہے ۔ حتٰی کہ ویلڈنگ رموز و معائنہ کے طریقے مختلف ہیں ۔ ریفائنری کی پائپنگ کام ASME سیکنڈ IX کی طرف سے کنٹرول کیا جاتا ہے جبکہ پائپ لائن ویلڈنگ API عام کی طرف سے کنٹرول کیا جاتا ہے ۔

اس مضمون میں ہم کس طرح ایک پر تبادلہ خیال کے لئے جا رہے ہیں اور کیوں کے دو ویلڈنگ کے طریقے ایک دوسرے سے مختلف ہوسکتے ہیں ۔ درج ذیل ہیں ہم زیادہ تر کہاں فرق کے اہم علاقوں: 1 ۔) ویلڈ جوائنٹ، 2 ۔) کلیمپس، 3 کا استعمال کریں ۔) ویلڈنگ کی تکنیک، 4 ۔) رموز اور معیار، 5 ۔) الیکٹرودی کوٹنگ اور 6 ۔) ویلڈنگ کی رفتار ہے ۔

ویلڈ مشترکہ

پائپ موٹائی پائپ لائن پر استعمال کیا جاتا ہے عام طور پر اس سے کم ریفائنری پائپنگ میں استعمال کیا جاتا ہے اور ایک پائپ لائن کی انتہا پائپ پائپ ختم ہو جاتا ہے ایک ریفائنری پائپنگ کوئے دستی طور پر کاٹ اریب شدہ ہیں جبکہ اریب شدہ مشین ہیں ۔ ان دو عوامل کے برعکس ویلڈنگ تراکیب کا تعین کرنے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں ۔

پائپ پائپ لائن کے پائپ اختتام فیکٹری ماچان ہموار، ہے اور اسے استعمال کرنے کے لئے آسان ہے کے بعد سے تککس، اس طرح کی تکنیک (شکل 1) احداث ویلڈنگ کے بغیر وردی جڑ گیپ کو مدنظر رکھتے ہوئے ایک پائپ لائن جوائنٹ کے دونوں سروں کے مطابق بنانے کے لیے ایک اندرونی شکنجہ ویلڈنگ کی تیز رفتار کے لئے ایک بہتر انتخاب ہے ۔ تناسب امتزاج، ریفائنری پائپنگ کے معاملے میں نہ صرف پائپ موٹائی زیادہ ہے لیکن بھی ہاتھ سے تیار بیوالس اتنا ہموار نہیں ہیں ۔ ٹانکنا welds بھی بجائے کلیمپس استعمال کیا جاتا ہے اور جڑ اونچ نیچ معاملے کو پائپ لائن جوڑوں کی طرح یکساں نہیں ہے ۔ لہٰذا ویلڈنگ کی تکنیک (کے اعداد و شمار 2) بہت بہتر انتخاب ہے ۔

ایک مزید وجہ جڑ پائپ لائن اور پائپنگ ویلڈ جوڑوں کے درمیان خلیج کے سائز ہے ۔ جڑ رخنہ مشترکہ پائپ لائن کے لیے 1.6 میٹر (شکل نمبر 3) مقابلے پائپنگ ویلڈ مشترکہ (اعداد و شمار 4) میں 3 ملی میٹر ہے ۔ ایک مشترکہ اساس کے چھوٹے وقفہ کے ساتھ آسانی سے ڈاؤنہل ٹیکنالوجی کے ساتھ بڑے جڑ خلاء میں آپ دونوں کی جڑ چہرے فیوز ایک weaving کی حرکت الیکٹرودی کی ضرورت ہے جبکہ دونوں اصل چہرے، تضادات ویلڈاد ہو کر سکتے ہیں ۔

کلیمپس کا استعمال
Cross-country پائپ جو میل دور کے لئے پھیلے ہیں right-of-way پر ویلڈاد ہیں ۔ اس کے برعکس، پلانٹ کی پائپنگ جوڑوں تیار ہیں اور ایک ورکشاپ میں شرکت ویلڈاد ۔ ویلڈ مشترکہ تیاری کیے جاتے ہيں اس عنصر کو مدنظر رکھتے ہوئے ۔

ایک اندرونی شکنجہ (شکل نمبر 5) کو پائپ لائن جوڑوں کے اندر تیز رفتار سیدھ کے لئے استعمال کیا جاتا ہے اور ایک بار مکمل ہیں گرم، شہوت انگیز گزر اور جڑ پائپ کا دوسرا خاتمے سے ہٹایا نہیں جا سکتا ۔ جبکہ، مختصر اور تلی مدتوں کے پائپنگ جوڑوں کی سہولیت ہونے کی وجہ سے، ویلڈ جوڑوں کے ساتھ یا بغیر بیرونی کلیمپس کا استعمال کرتے ہوئے تیار ہیں ۔

ایک اور فرق ٹاککس کا استعمال ہے ۔ پائپ لائن جوڑوں پر کوئی تککس بنیادی طور پر استعمال کیا جاتا ہے اور جب پلانٹ کی پائپنگ معاملے ویلڈ تککس ویلڈ جوڑوں کے لیے ویلڈ بعد میں ایک مرحلے پر تیار کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے جبکہ فوری طور پر اس اندرونی شکنجہ میں جگہ ہو تو گرم، شہوت انگیز گزر مکمل ہیں ۔

ویلڈنگ کی تکنیک

جبکہ پائپنگ مشترکہ ملازمت میں، ایک welder میں پوری مشترکہ پایان سے ایک مشترکہ پائپنگ کے بالا حصے تک ویلڈنگ کی مکمل کرتا ہے جیسا کہ پہلے بیان کیا جاچکا کیوں پائپ ڈاؤنہل ٹیکنالوجی کا استعمال اور پائپنگ کے ساتھ ایک مشکل ٹیکنالوجی کی طرف سے ویلڈاد ہیں کہ، ڈاؤنہل ٹیکنالوجی کے دو ویلڈرس میں مخالف اطراف پائپ کے نچلے حصے کو اوپر سے بیک وقت ایک مشترکہ ویلڈ ۔

رموز اور معیار

جیسا کہ پہلے بیان کیا گیا ہے، ویلڈنگ کی پائپ لائن API عام ضابطہ اور ASME سیکنڈ IX کی طرف سے ویلڈنگ پلانٹ کے لحاظ سے انجام دیا ہے ۔

ایک پلانٹ کی پائپنگ welder کا ٹکڑا ہے ٹیسٹ کی 45 ڈگری پوزیشن میں (خدوخال 8) منعقد ہوتی ہے جبکہ ایک پائپ لائن کے لیے welder ٹیسٹ ٹکڑا ایک افقی پوزیشن (شکل نمبر 7) میں منعقد ہوتی ہے ۔ یہ پائپ لائن welds ایک افقی پوزیشن میں بنائے جاتے ہیں اور پائپنگ welds میں افقی، عمودی اور 45 درجے کا زاویہ عہدوں پر ہونے والی ہیں کیونکہ ہے ۔

تباہ کن ٹیسٹ کوپن بھی شکل نمبر 9 اور شکل نمبر 10 میں دکھائے گئے کے تراکیب کے لیے مختلف ہیں ۔

الیکٹرودی کی کوٹنگ
ڈاؤنہل ویلڈنگ کے لئے، تمام ایلیکٹروڈیس استعمال کیا مشکل کے سیلولوز الیکٹرودی جڑ کے پاس کے لیے استعمال کیا جاتا ہے ویلڈنگ کے لئے کوٹنگ اور باقی کے ساتھ کم ہائیڈروجن لیپت ایلیکٹروڈیس اٹھا رہے ہیں جبکہ سیلولوز کوٹنگ کے ہیں ۔ اس کی وجوہات میں 1 ہیں) جو عام طور پر کم سے کم 12.5 ملی میٹر؛ پائپ لائن دیوار موٹائی، 2) آسان اخراج سلاگ کی ۔ 3) ویلڈنگ کی رفتار اور 4) ایک سیلولوز الیکٹرودی کی ایک پتلی منیا ۔ یہ سب پلانٹ میں پائپ موٹائی پائپنگ زیادہ ہے جبکہ کی پائپ لائن ویلڈنگ کی ضروریات ہیں، پس ایک الیکٹرودی کی ایک weaving حرکت ویلڈ بھاری موٹائی پائپنگ جوڑوں کے لیے درکار ہے ۔ اس مقصد کے لیے کم ہائیڈروجن ایلیکٹروڈیس استعمال کیا جاتا ہے ۔

ویلڈنگ کی رفتار

– آخری لیکن نہیں کم از کم – پائپ لائن اور پلانٹ کی پائپنگ ویلڈنگ کے درمیان بڑا فرق ویلڈنگ کی پیداوار رفتار ہے ۔ یہاں اس ویلڈنگ کی رفتار میں اس فرق کی وجوہات میں سے کچھ ہیں:

1. پائپنگ جوڑوں ایڈجسٹ ہیں اور میں ایک ورکشاپ چلا دیا اور عام طور پر ایک welder میں پوری مشترکہ ویلڈنگ کی جڑ، فلنگ اور ٹوپی کے درّوں میں نیز مکمل کرتا ہے ۔ ایک cross-country پائپ لائن پر مشترکہ ویب سائٹ پر ایک اندرونی شکنجہ کے ساتھ ایڈجسٹ ہے اور ویلڈنگ کی کارکردگی کا مظاہرہ کیا ہے جبکہ زیادہ تر دو جڑ کی ایک ٹیم کی طرف سے ویلڈرس، دو گرم، شہوت انگیز ویلڈرس ہؤا، دو بھرنے ویلڈرس ہؤا اور دو کاپپانگ ویلڈرس پاس ہیں ۔

پائپ لائن تنظیموں کے برعکس جانب ویلڈنگ کی دونوں ویلڈرس کو انجام دینے اور ویلڈنگ کے عملے میں ایک قافلے میں کھلی ہوا میں بڑھاتا ہے ۔ اس کے نتیجے میں پیداوار رفتار ویلڈنگ کی پائپنگ جوڑوں کی ایک ورکشاپ میں ویلڈاد سے کہیں زیادہ ہے ۔

2 ۔ اترائی ویلڈنگ کی تکنیک اچھی ویلڈنگ کی پیداوار جہاں پائپ کی موٹائی زیادہ تر 12 میٹر ہے یا زیادہ موٹائی اور ویلڈنگ کی ٹیکنالوجی بہت کی پائپنگ جوڑوں ہیں جبکہ کم، زیادہ وقت کی ضرورت ہے ایک پائپ لائن پر دیتا ہے ۔ اس طرح، ویلڈنگ کی پیداوار کم گیس پائپ لائن ہے ۔

3 ۔ کسی اور وجہ سے تیز رفتار پائپ پر ویلڈنگ کے لئے الیکٹرودی تحریک سے سب سے اوپر نیچے کرنے کے لیے اور کوئی weaving حرکت کے ساتھ ہے ۔ جبکہ الیکٹرودی پایان سے بالا تک ایک پائپنگ جوائنٹ پر بڑھاتا ہے اور الیکٹرودی کی بنائی ویلڈنگ کی رفتار سست ہے ۔

مصنف
Engr. ایم یونس ملک
ایک تعلیم یافتہ مکینکل انجینئر یونیورسٹی آف انجنیرنگ اینڈ ٹیکنالوجی، لاہور، پاکستان، اور کے اوکلاہوما اسٹیٹ یونیورسٹی راولپنڈی، پاکستان میں قائم ایک پاولٹیکناک سکول سے تکنیکی تعلیم میں یدیورپا ڈگری ہولڈر سے ہے ۔ وہ امریکی ویلڈنگ سوسائٹی (اوس) اور امریکی معاشرے کے میکینکل انجینئرز امریکہ کے رکن رہ چکے ہیں ۔