گھر > خبریں > مواد

مصنوعات کے زمرے

چین کی 'دو سیشن"عالمی ترقی کے لیے وسیع مواقع پیش کرنے کے لئے
Mar 15, 2016

ایشیائی ملک سالانہ "سیشن کے لئے دو سیٹ عالمی پیمانے پر زبردست صلاحیت کو اٹھانے کے لئے اس کی اپنی ترقی کے لیے اگلا قدم مسائل کے حل تلاش کرنے کے لئے" ریجنز ہے کے طور پر عالمی توجہ کا مرکز چین پر اس ماہ کے اوائل چمک جائے گی ۔

چوتھے سالانہ اجلاس 12 قومی عوامی کانگریس (این پی سی)، ملک کے سب سے اوپر مقننہ اور 12 قومی کمیٹی کا چینی لوگوں کا سیاسی مشاورتی کانفرنس (کپپکک)، کے چوتھے اجلاس کے چین کے سب سے اوپر سیاسی مشاورتی جسم، گا کھولنے پر 5 مارچ اور 3 مارچ، بالترتیب ۔

ماہرین نے کہا ہے کہ رواں سال کے اجتماعات، عالمی مبصرین کو دنیا میں ایک کمزور وصولی, جدوجہد میں مصروف ہے جب چین کی آئندہ پالیسیوں میں تلاش کرنے کے لیے ایک قیمتی دریچہ اسی گھر میں اور بیرون ملک مزید نگاہیں دونوں اکٹھی کی توقع ہے کہ ۔

اقتصادی تنظیم نو، مواقع لانے کی کھپت پر مرتکز ماڈل

این پی سی کے آئندہ اجلاس میں بحث اور منظوری کے چین کے 13 پانچ سالہ منصوبہ، چین کے مزید معاشی ایک اہم حصے کے طور پر تنظیم نو پر توجہ مرکوز مباحث کے ساتھ کا مسودہ تیار نظر آئے گا ۔

چین کی اعلٰی قیادت چین گا supply-side طرزیاتی اصلاحات اور سبز معیشت کو قدم، اور گھریلو مانگ کی صلاحیت پر ٹیپ کریں کہ فروری کے اواخر کا اعلان کیا ۔ دنیا کی دوسری بڑی معیشت اب اس انحصار سرمایہ کاری سے منتقل ہے اور گھریلو مانگ اور سروس انڈسٹری کی مینوفیکچرنگ.

منتقلی چین میں ایک "زیادہ پائیدار انجن طلب، کی ترقی کے لئے" تیار سٹیفن رواچ، امریکی ییل یونیورسٹی کے سینئر فیلو مشاہدہ کیا مدد کرے گا ۔ "یہ عالمی پائیدار ترقی کے لئے زیادہ سازگار ہے ۔

درحقیقت، چین کے ساختی ایڈجسٹمنٹ پہلے ہی ابتدائی نتائج کاٹے ہیں ۔ سرکاری کوائف کی کھپت چین کے 2015 چینی معیشت کے لیے ایک اہم جارحیت کو ترقی، کا دو تہائی حصہ کے لئے کی خبر دی ہے کہ دکھایا ۔

"یہ تبدیلی کے ایک صحت مند اور پائیدار رجحان نے چینی وزیر خارجہ وانگ یی اپنا امریکی دورہ پر فروری میں کہا ہے ۔

ایپل کی ادائیگی پر 18 فروری سرکاری طور پر چین، جو اس کی خریداری کی طاقت کی وجہ سے چین کی زبردست صارف منڈی میں غیر ملکی کمپنیوں کی دلچسپی کی ایک جھلک نمائندگی امریکی ٹیک وشال، کی طرف سے فراہم کردہ موبائل ادائیگی کے حل تک رسائی ہے کہ ایشیا میں سب سے پہلے ملک میں صارفین کی خدمت کرنا شروع کر دیا ۔

مضبوط ترقی کے ساتھ چند مارکیٹوں میں سے ایک کے طور پر زیادہ سے زیادہ مواقع باقی دنیا، شلومو میتال، سینئر ریسرچ فیلو اسرائیل انسٹی ٹیوٹ آف ٹیکنالوجی کے ساتھ لانے کے لئے چین کا پابند ہے ۔

بونس کی بڑھتی ہوئی طاقت کی خریداری بھی سرحدوں سے باہر چلا گیا ہے ۔ گزشتہ سال دیکھا 120 ملین آؤٹ باؤنڈ دوروں کو بنانے سے زیادہ 1 ٹریلین یوآن (کے ارد گرد 153 ارب ڈالر) خرچ چینی سیاح بیرون ملک مقیم ہیں ۔ رپورٹیں اور خریداروں اور دنیا کی دوسری بڑی معیشت سے مسافروں کی تصاویر اکثر غیر ملکی شہ چوٹ لگی ہے ۔

چینی لوگوں کا بھسم کرنے والی طاقت کی بلندی رواچ نے کہا کہ ایک مضبوط فروغ کمزور عالمی اقتصادی بحالی کے لئے دیں گے ۔

غیر ملکی سرمایہ کاری کی حوصلہ افزائی کے لئے صاف، شفاف طرز حکمرانی

گزشتہ کئی سالوں سے چینی حکومت بذات خود ایک صاف اور شفاف طرز حکمرانی، ایک سازگار اور عرصۂ کے دوران غیر ملکی سرمایہ کاری کے لئے ماحول کی تخلیق پر ایک نظر کے ساتھ وابستہ ہے ۔

آئندہ دو سیشن پر مزید روشنی ان کوششوں پر بہایا جائے جو بیجنگ کی نے اینٹ گرافٹ مہم بھی شامل ہے متوقع ہے ۔

تجزیہ کاروں نے کہا کہ جاری کوششوں ٹھوس نتائج اور دنیا کی سب سے زیادہ متحرک مارکیٹوں میں سے ایک میں غیر ملکی سرمایہ کاروں کے اعتماد میں اتنا اضافہ ہوا ہے ۔

وانگ یوکاا، چینی اکیڈمی کے اسلوبِ حکمرانی کے پروفیسر نے کہا کہ "چین کے انسداد بدعنوانی ڈرائیو، ریاستی املاک کے نقصانات کا تنا اور صاف اسلوب ِ حکمرانی اپنانے اور غیر ملکی سرمایہ کاروں کے اعتماد میں اضافہ کے لئے قانون اقدام کا قاعدہ کا حصہ تسلیم کرنے اور بین الاقوامی معاشرے کی حمایت جیت لیا ہے" ۔

اس 2015 کی رپورٹ میں بدعنوانی کا مسئلہ ایک معمولی چیلنج امریکی کمپنیوں کو چین، جو دو سیدھی سال تنظیم کا سالانہ درجہ بندی میں 13 جگہ کم ہو گئی ہے میں کاروبار کرنے کے لئے بن چکا ہے کہ شنگھائی کی بنیاد پر امریکی چیمبر آف کامرس نے کہا ۔

انسداد کرپشن مہم کا مقابلہ کاروباری طبقے کے لئے ایک منصفانہ ماحول اور ایشیائی ملک میں کاروبار کرنے کی پست مشکلات جیورگ ووٹکی، یورپی یونین کے چیمبر آف کامرس کے چین میں صدر نے کہا کہ استوار کیا گیا ہے ۔

آنے کے لئے چین کی سرمایہ کاری تسہیل کے لئے سال میں توجہ کا مرکز منتقل کر دیا گیا ہے جب کشادگی کے دو سیشن کے دوران ایک اور کلیدی لفظ ہو جائے گا ۔

رائے عامہ پر غیر ملکی سرمایہ کاری کے ایک نئے قانون غیر ملکی سرمایہ کاروں پر پابندیوں کے آرام اور ان چینی مارکیٹ پر آسان تر رسائی عطا کرے گا کہ چین کی وزارت کامرس کے حوالے شہریوں کی گئی ہے ۔

غیر ملکی کمپنیوں سے پہلے قیام قومی علاج حاصل کریں گے اور موجودہ مصیبت معاملے کی طرف سے منظوری نظام "منفی فہرست" کے انتظام کی طرف سے بدلے نہیں جائیں گے اگر قانون منظور کیا ہے ۔

ڈوگ گورر, آن لائن خوردہ وشال ایمیزون چین کے صدر نے کہا کہ چین کی مسلسل توجہ کو غیرملکی سرمایہ کاروں، ایک زیادہ مستحکم، شفاف اور عرصۂ کے دوران قانونی ماحول اور منصفانہ مسابقت کی حوصلہ افزائی کی ایک مارکیٹ ماحول ہو جائے گا ۔

جیت سفارت کاری کے لیے عالمی خوشحالی کے عزم

گزشتہ ماہ چین نے ایک کی اعلٰی سطح کی مشغولیت دنیا کے لئے اس کے سیاسی ایجنڈے کا حصہ کے طور پر جو بھی آئندہ دو سیشن میں گرم، شہوت انگیز موضوع ہو جائے گا اگلے چند سالوں کے دوران کھولنے کی ترجیح کا عزم ظاہر کیا ہے ۔

ماہرین نے پیش گوئی کی بیلٹ اور سڑک بہتر تاکہ سرگرمی، چین کی کئی عشروں پر محیط اقتصادی ترقی کا پھل دیگر ممالک کے ساتھ خاص طور پر ترقی پذیر ہیں چونکہ نمائندوں مزید نفاذ اس طرح گرینڈ پروگرام کی بات کریں گے کہ ۔

بیلٹ اور سڑک سرگرمی، دنیا غیر معروف جو ایک بار ایشیا، یورپ اور افریقہ میں پرانے وقتوں میں جڑے ہوئے ریشم سے اس نام کے ساتھ زمین پر اور سمندر کی طرف سے علاقوں کے درمیان رابطے بڑھانے پر مرکوز ہے اور کاہل کے بنیادی ڈھانچے میں ایشیا اور افریقہ کی تازہ کاری کریں ۔

فو ینگ، این پی سی کی خارجہ امور کی کمیٹی کے سربراہ نے کہا کہ اس اقدام، دارالحکومت، ٹیکنالوجی اور اعلی معیار کی پیداواری صلاحیت کے ساتھ ساتھ تجارت کے راستوں کے قدیم ممالک کے درمیان تبادلے کو فروغ دینے کی طرف سے پر یوریشین معاشی اور سماجی ترقی اور براعظم افریقہ، میں اضافہ ہو گا ۔

بیلٹ اور سڑک، جو دنیا کے براعظم علاقے کے دو تاریخیں تک کا احاطہ کرتا ہے، ابھی تک مثبت ردعمل سے زیادہ 60 ممالک سے زیادہ موصول ہوئی، جن میں سے بعض پہلے ہی ان کی ترقی کی حکمت عملی کے چین کے تجویز کردہ کراس خطے کی منصوبہ بندی کے ساتھ جوڑا ہے ۔

سیوارانو بیزیرا کابرال، چین کے انسٹی ٹیوٹ اور ایشیا پیسیفک تعلیم کے ڈائریکٹر نے کہا کہ ترقی پذیر ممالک کو زیادہ سے زیادہ کہتے ہیں کہ ایک پُرامن حل کے ساتھ حاصل کی بیلٹ اور سڑک کی مدد کرے گا ۔

مثال کے طور پر، پاکستان، قدیم تجارتی راستے کے ساتھ ساتھ وسطی ایشیائی ملک طویل عرصے سے بجلی کی قلت کا سامنا کرنا پڑا ہے ۔ موسم گرما کے دوران، اس کے دارالحکومت شہر اسلام آباد طاقت اندکار کرنے سے مشروط کر 12 گھنٹے ایک دن کے لیے ہو گا بھی ۔

لیکن چین-پاکستان اقتصادی راہداری، 25، 000 میگواٹس بجلی کی گنجائش سے زیادہ توانائی بھوکی ملک کو شامل کرنے کے امکان کا ایک منصوبہ کی ہموار کے نفاذ کا سہرا پاکستان ایک فروغ پزیر معیشت میں بدل دیا جائے صلاحیت موجود ہے ۔

ابراہیم امآرا، بغداد یونیورسٹی کے پولیٹیکل سائنس کے پروفیسر نے کہا کہ دنیا "دو جو"ہے، بین الاقوامی تعلقات کی ایک نئی قسم کو نئی شکل دینا"سیشن میں، بیان کردہ امن ترقی کے چین" کا منتظر ہے ۔